En aquest article parlem de la importància de tenir un bon tren inferior desenvolupat per tal d’evitar lesions i enfortir tota la nostra planta


Moltes persones se centren, al llarg de la setmana, en un entrenament focalitzat i adaptat a la feina del tren superior, combinant pectoral, tríceps, dorsal, bíceps, deltoides i una infinitat de combinacions possibles deixant, així, una mica de banda el treball dedicat al seu tren inferior. Fent un bon treball de cames no només focalitzem tensió en aquesta musculatura, sinó que activem músculs situats en el nostre tors i adquirim l’estabilitat que necessitem per sentir-nos més àgils.

A vegades tampoc som conscients que les nostres cames són el grup muscular més gran del nostre cos, i necessiten, per tant, major consum d’energia per a poder entrenar-les. Això equival a un major consum calòric, la qual cosa ens pot ajudar a perdre pes.

Prevenir contra lesions?

Amb exercicis específics, pots entrenar els glutis, flexors dels malucs, quàdriceps i tendons, i d’aquesta manera, reduir el risc de lesions lumbars. Fer-los de manera correcta serà la clau, perquè en cas contrari, pots augmentar el risc de dolor i patir una lesió lumbar.

Anima’t a provar les nostres classes dirigides! CLICA AQUÍ

A l’Espai Wellness els tècnics de fitness et podran assessorar amb un bon entrenament de tren inferior de cames

A l’Espai oferim classes de 30 minuts que s’anomenen ‘cames’ en les quals treballem tota la musculatura del tren inferior (quadríceps, femoral, abductors, adductors, glutis, bessons, etc)

Opina

Please enter your comment!
Please enter your name here