L’equip vallesà, format per Dídac Soto, de Cànoves i Samalús, i David Gallego, de Les Franqueses, va aconseguir el subcampionat de la Maroc Challenge en categoria c3


Només 3 mesos després d’haver guanyat la Maroc Challenge en la categoria c4, amb la barcelonina Irene Acevedo de copilot i al volant d’un Toyota Rav4 de l’any 1997, Dídac Soto va tornar a repetir experiència a la prova marroquina -celebrada del 25 al 30 de març-  acabant aquest cop en segona posició de la categoria c3. En aquesta edició, però, Soto hi va participar amb David Gallego de copilot i al volant d’un Panda 4×4 del 1992 muntat per ells mateixos en quasi la seva totalitat: “Estem molt contents. Ha estat un ral·li molt dur, dels més durs des que hi participo. Ha estat també molt estratègic perquè havíem de jugar amb els punts de tall i les hores i les penalitzacions. A nivell de mecànica bastant bé, vam tenir alguns problemes però els vam saber resoldre”, destaca a la Jornada del Vallès Dídac Soto. 

Els dos vallesans van competir fins a l’últim moment per poder aconseguir la primera posició en una competició que constava de 6 etapes circulars amb un total de 2.500 km. El fet de tenir els amortidors bastant tocats les dues darreres etapes els va fer decidir a conservar i no arriscar per poder mantenir la segona posició: “La satisfacció és doble, haver acabat en 2a posició i haver-ho fet amb el projecte de fer-nos el panda nosaltres”, assegura Soto.

Un idil·li amb la Maroc Challenge

“El desert té quelcom que fa que repeteixis”, assegura Dídac Soto. Una afirmació que es veu reflectida en les 5 participacions del de Cànoves i Samalús a la Maroc Challenge acompanyades d’un bon nombre de títols. La seva primera participació va ser l’any 2014 en el qual va guanyar en la categoria de cotxes majors de 25 anys amb un Suzuki Samurai del 1988. L’any 2015 va vèncer en la categoria c1 amb un Seat Marbella del 1997, categoria que també va guanyar l’any 2016 amb un Seat Panda del 1997. Només fa 3 mesos, el desembre del 2017, també va ser el vencedor de la categoria c4 i tercer a la categoria mixta, amb Irene Acevedo de copilot i al volant d’un Toyota Rav4 de l’any 1997.

L’equip Burrusuki’s Team ha comptat amb l’ajuda dels Ajuntaments de Cànoves i Samalús i Les Franqueses, a banda d’un bon nombre de patrocinadors, per tal de poder realitzar aquesta 5a aventura.

Opina

Please enter your comment!
Please enter your name here