El conjunt amb Luengo, Cortés, Schareina i Beltran com a pilots va ocupar la primera posició de la classificació des de la segona hora de la competició i va completar un total de 484 voltes. Es calcula que més de 30.000 persones van visitar el Pinar de la Riera de Lliçà d’Amunt per celebrar els 40 anys d’aquesta cursa única en el món del motor


Després de 24 hores rodant en el circuit de la Pinar de la Riera de Lliçà d’Amunt, l’equip Congost Plastics es va proclamar guanyador la 40ª edició de les 24 hores Internacionals de Resistència en Ciclomotor de la Vall del Tenes, amb un total de 484 voltes. Durant tota la prova l’equip de Luengo, Cortés, Schareina i Beltran va ocupar la primera posició de la classificació des de la segona hora de la competició. El segon equip classificat va ser l’equip Powered by JG amb els pilots Batlles, Alonso, Arjonilla i Francisco, amb només 4 voltes de diferència del primer classificat. I el tercer classificat, l’equip Tot Reformes Hugo’s Be One, amb un total de 475 voltes.

L’equip Team Duran, va ser de nou el guanyador de la categoria de la Vall del Tenes, un equip de Santa Eulàlia de Ronçana que s’ha posicionat novè de la classificació general i amb un total de 462 voltes, mentre que el segon classificat de la Vall del Tenes va ser, de nou, el Team La Vinya pilotat per a quatre joves de Lliçà d’Amunt i que van quedar onzens de la classificació General. El tercer equip guanyador de la Vall del Tenes va ser Jardipí – Va Lleva’t! que es va posicionar al lloc 20.

L’equip LRS Suspension, integrat per pilots francesos, va ser el primer de la categoria internacional i 18è a la classificació general. També cal destacar, l’equip que prové de Isla Cristina, La Leyenda – JCosta, que va quedar desè de la general. Pel que fa a la categoria de Master 40, pilots de més de 40 anys, van quedar en primera posició Els de Sempre Racing Team amb un total de 466 voltes i 7ns de la classificació general.

En relació a la categoria Sub20, Gervall Junior Team es va posicionar a la primera posició, i va demostrar el seu gran potencial, tots ells amb una edat inferior a 20 anys, quedant quarts de la general. I finalment, s’ha fet entrega de premi a l’únic equip integrat per fèmines. L’organització ha volgut animar a aquest col·lectiu a participar i gaudir d’aquesta cursa. Gass Racing Femines han quedat en la 29a posició de la general.

Una vegada més es va demostrar la resistència tant de pilots, mecànics com de ciclomotors que cada any superen les expectatives del públic i l’organització. Les modificacions fetes en el circuit, com ara salts i nous peraltes, van ocasionar que la pista fos més ràpida i els equips hagin fet un total de més voltes que els anys anteriors.

Del total de 41 equips que van prendre la sortida dissabte a les 7 de la tarda, setze van superar les 450 voltes, la qual cosa accentua el magnífic potencial dels equips, ja que l’any passat només eren sis equips qui ho van aconseguir. La resistència, l’entrenament previ, la velocitat, l’estratègia dels equips al moment del canvi o el repostatge són decisius per guanyar temps en cada volta i augmentar la diferència entre els equips i finalitzar la carrera amb els reptes proposats. Cal destacar que malgrat aquesta duresa, no es van registrar accidents d’importància. De fet, només 4 equips van haver d’abandonar la cursa per problemes mecànics.

Segons els organitzadors, el dissabte i diumenge, i amb el conjunt d’activitats programades que hi havia, s’ha notat un augment de públic superant els anys anteriors. Es calcula que més de 30.000 persones han visitat el Pinar de la Riera per celebrar els 40 anys d’aquesta cursa única en el món del motor. Entre les activitats van destacar l’espectacle de TrailShow amb Jordi Pascuet, la Short Track de BTT by Tbikes, l’exhibició infantil, i el concert de Bocamolls que va arribar després dels focs artificials. 

El president del Grup 24 Hores, Francesc Padró va reconèixer la gran labor dels voluntaris, que fa que tot l’esdeveniment sigui un èxit cada any en organització i logística. També va voler agrair el suport de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt, la Mancomunitat de la Vall del Tenes, la Federació de Motociclisme, la Generalitat de Catalunya i tots els patrocinadors que han fet possible una edició més.

Opina

Please enter your comment!
Please enter your name here