Una jornada que, per qüestions d’espai, es va traslladar a la sala d’actes de la Biblioteca de Roca Umbert de Granollers, i que va abordar dues temàtiques d’especial interès per als gerents, que veuen la necessitat de reciclar-se i mantenir-se al dia sobre qüestions tant operatives com estratègiques per tal de que les seves entitats segueixin essent competitives


El Club Natació Granollers, com a membre de l’Associació Empresarial de Clubs de Natació de Catalunya (AECNC), va acollir ahir la segona jornada d’un cicle formatiu dirigit a gerents de la trentena de clubs de natació de Catalunya afiliats a l’AECNC, que presideix Eduard Escandell, president del CNG. Una jornada que, per qüestions d’espai, es va traslladar a la sala d’actes de la Biblioteca de Roca Umbert de Granollers, i que va abordar dues temàtiques d’especial interès per als gerents, que veuen la necessitat de reciclar-se i mantenir-se al dia sobre qüestions tant operatives com estratègiques per tal de que les seves entitats segueixin essent competitives.

Els temes que es van tractar a Granollers van ser, per una banda, l’’Aplicació del Registre de Jornada’ per tal de conèixer tots els detalls de la nova llei en vigor i que va anar a càrrec de Toni Valle, gerent de GPIsoftware; i per altra banda, ‘Pla de màrqueting integrat o 306º’ enfocat a entitats esportives, a càrrec de Jaume Massons, consultor especialista en estratègia, management i màrqueting digital – esportiu amb més de 15 anys d’experiència.

En aquesta segona jornada, hi van assistir, a banda de Jordi Mas, director executiu del CNG, els gerents de l’Atlètic-Barceloneta, Barcelona, Sabadell, Sant Feliu, Rubí, Sant Andreu, Terrassa, Molins de Rei, Banyoles… La primera sessió del cicle formatiu la va acollir l’Atlètic Barceloneta, amb una conferència sobre la ‘Regulació de les professions de l’esport’ en el que es va abordar el marc actual en l’àmbit del fitness i les activitats aquàtiques.

Per al president de l’AECNC i del CNG, aquestes jornades són claus perquè “en una societat canviant com la que ens toca viure, on els temps s’acceleren i la realitat, tant de la competència, com de la legislació, està present en el dia a dia dels clubs, cal un continuo esforç d’adaptació mitjançant la formació continua en els aspectes més importants de la gestió diària.  D’altra banda, les trobades permeten un networking continuat dels gerents dels clubs, intercanviant experiències i coneixement, fet que ens ajuda a avançar-nos als problemes que ens podem anar trobant”.

Opina

Please enter your comment!
Please enter your name here